• Головна
  • SEO-спеціаліст: хто це та які його обов’язки
Новини компаній
16:46, 22 липня

SEO-спеціаліст: хто це та які його обов’язки

Новини компаній

SEO, або оптимізація для пошукових систем, — це комплекс заходів з просування сайту в органічному трафіку пошуковиків. А SEO-спеціалісти — це фахівці, що відповідають за цей напрямок. Але хто вони і як працюють? Які завдання розв’язують? Чому їхня роль така важлива для успіху бізнесу в мережі?

Передусім ця робота вимагає глибоких знань у маркетингу, розуміння алгоритмів пошукових систем та вміння аналізувати великі об’єми даних.

SEO-спеціаліст: хто це та які його обов’язки, фото-1

Хто такий SEO-спеціаліст?

СEO спеціаліст — це фахівець, який відповідає за пошукову оптимізацію сайтів. А якщо простими словами — це людина, яка знає, як зробити вебресурс більш помітним в пошуковиках.

Проте насправді все набагато складніше. Адже SEO — це багатоаспектна робота, для якої потрібні навички з багатьох напрямків для покращення ранжування й трафіку сайту. А особливо на специфічну чи локальну аудиторію, для яких і підходи просування будуть відрізнятися. Наприклад стратегія та розкрутка сайту в Києві буде дещо інакшою ніж для Львова чи Тернополя.

Що повинен вміти SEO-фахівець?

Фахівець з просування має поєднувати творчий та аналітичний підходи, щоб розробляти нестандартні ідеї для розвитку бізнесу в мережі, а також оперативно аналізувати дані та приймати ефективні рішення на їхній основі.

По-перше, це ґрунтовні знання з оптимізації сайтів для пошукових систем. SEO спеціаліст повинен розуміти алгоритми ранжування й критерії Google та інших пошуковиків.

По-друге, володіння набором необхідних інструментів: Google Analytics, Ahrefs, Semrush та інші, щоб ефективно аналізувати роботу сайту й конкурентів.

Третє — розумітися, як створювати цікавий та корисний контент. Той, що привабить користувача і пошукові системи одразу.

Ще одна навичка, важлива для SEO-спеціаліста, — вміння працювати з ключовими запитами й розуміти, як визначити потрібні запити та використовувати їх.

І oстаннє — бажання вчитися. SEO та алгоритми ранжування постійно розвиваються, тож фахівець також має вдосконалюватися. А отримати допомогу SEO-фахівців найвищого рівня можна в професійних агенціях, як Idea Digital Agency. Адже їхня експертиза дає можливість провести аудит сайту, розробити ефективну стратегію та зайнятися усіма етапами оптимізації без ризику помилитися і втратити свій час та ресурси.

Обов’язки SEO-спеціаліста

Зрештою, можна виділити та детальніше зупинитися на основних обов’язках професійного SEO-спеціаліста.

Проведення аудиту та аналізу сайту

Перш ніж оптимізовувати сайт для пошуковиків, потрібно розібратися з поточною ситуацією. Тож СEO менеджер ретельно аналізує кожен елемент вебресурсу — від технічної частини сайту до контенту.

Він перевіряє логіку структури та навігації, знаходить помилки, які негативно впливають на ранжування, оцінює якість внутрішніх і зовнішніх посилань.

Такий детальний аудит дає можливість не тільки усунути наявні проблеми, а й визначити оптимальні напрямки для просування.

Оптимізація контенту та структури

Після аудиту вебмайданчика починається найцікавіший етап. SEO фахівець узагальнює результати аналізу та вдосконалює сайт.

Він розробляє логічну структуру сторінок, оптимізовує метадані, додає ключові слова, або ж, іншими словами, наповнює вміст сайту “сенсом” для пошуковиків.

Також сеошник вдосконалює і внутрішні лінки на сайті — це важливо для зручної навігації для користувачів та пошукових систем.

Така робота додає сайту чіткої тематичної спрямованості й покращує розпізнавання алгоритмами пошуковиків.

Впровадження технічних SEO-практик

Навіть SEO оптимізація контенту й структури сайту не допоможуть, якщо вебмайданчик матиме технічні проблеми. Тому SEO-спеціаліст дає рекомендації для й про таке:

  • налаштування файлів robots.txt та XML-карти, щоб описати сайт для пошуковиків;
  • швидкість завантаження сторінок, бо це прямо впливає на конверсії;
  • адаптованість ресурсу до різних девайсів, щоб не втрачати користувача, який вирішить перейти з ПК на мобільний.

Аналіз та звітність

Якщо працювати "наосліп", не аналізуючи результати SEO-активностей, можна докласти зусиль “не в той бік”. Експерт пошукової оптимізації регулярно аналізує результати своєї роботи та складає звіти для клієнтів або керівництва.

Це допомагає оцінити ефективність стратегій та вносити необхідні корективи. Наприклад, швидко помітити зміни й відреагувати на них, як-от підібрати нові ключові слова, яких потребує розкрутка сайту.

Стратегія побудови посилань

Саме зовнішні посилання демонструють пошуковикам, що ваш ресурс — цінне та корисне джерело інформації. Тому SEO-фахівець розробляє стратегію отримання таких посилань та виведення сайту в ТОП:

  • аналізує конкурентів;
  • знаходить можливості для партнерства;
  • стежить за кількістю, якістю та ефективністю отриманих лінків.

Завдяки цьому авторитет сайту зростає і він краще ранжується в пошуку.

Звичайно, професія СЕО вимагає вміння розбиратись у технічних речах, щоб налаштувати сайт правильно. Але цього мало. SEO-фахівці повинні постійно створювати нові ідеї та стратегії, аналізувати багато даних. До того ж їм потрібно постійно вдосконалювати свої навички, бо технології швидко змінюються.

Тому робота професійного SEO-спеціаліста дуже важлива для успіху будь-якого сайту й тому краще скористатися послугами SEO-спеціалістів з досвідом, як команда Idea Digital Agency, які володіють сучасними інструментами й методиками для гарантії результату. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...