• Головна
  • Протягом квітня Управлінням ДМС у Сумській області опрацьовано більше сотні звернень громадян в телефонному режимі
13:01, 10 травня

Протягом квітня Управлінням ДМС у Сумській області опрацьовано більше сотні звернень громадян в телефонному режимі

Протягом квітня поточного року на телефон «гарячої лінії» Управління ДМС у Сумській області надійшло 112 звернень громадян. Загалом, з початку року – 478.

Серед основних питань, якими громадяни цікавляться найчастіше є:

- порядок перенаправлення виготовлених паспортних документів для отримання за місцем нинішнього проживання/перебування заявника;

- вартість сплати за послуги з оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

- порядок надання адміністративних послуг іноземцям та ОБГ;

- порядок надання адміністративних послуг з питань громадянства;

- графіки прийому громадян структурними/територіальними підрозділами Управління з питань надання адміністративних послуг.

Нагадуємо, консультації на «гарячій лінії» Управління надаються протягом усього робочого тижня з понеділка по п’ятницю включно за телефоном (0542) 61 – 01 – 55.

Окрім консультацій в телефонному режимі, Управлінням роз’яснення також надаються шляхом спілкування через смс – повідомлення, що надходять від громадян у Messenger офіційної сторінки служби в області в соціальній мережі Facebook. За 4 місяці 2024 року консультації та роз’яснення в онлайн режимі отримали 29 осіб.

Управління ДМС у Сумській області

Підписуйтесь на нас у соцмережах:

Telegram https://t.me/sumy0542

Instagram https://www.instagram.com/0542.ua/

Facebook https://www.facebook.com/0542inua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...