• Головна
  • Як інноваційні рішення «АТБ» змінюють торговельну галузь Сумщини
Новини компаній
15:57, 16 жовтня 2020 р.

Як інноваційні рішення «АТБ» змінюють торговельну галузь Сумщини

Новини компаній
Як інноваційні рішення «АТБ» змінюють торговельну галузь Сумщини

«АТБ» докладає чималих зусиль, аби виводити обслуговування мільйонів клієнтів і весь процес шопінгу загалом на якісно новий, сучасний, комфортний рівень.

Незважаючи на пандемію коронавірусу та карантин, компанія активно впроваджує сучасні інноваційні рішення та сервіси. Вони покликані зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашої Сумщини, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Нагадаємо, що в асортименті магазинів «АТБ» у 24 областях країни сьогодні понад 3,5 тисячі найменувань продукції.

«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість і доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

У цьому році відкрився перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в нашому місті зазвичай потребує менше часу, аніж ми очікуємо кур'єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців мати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого національного карантину.

Крім того, в «АТБ» з'явився сервіс попереднього замовлення – тепер можна більше не витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі. Заощадити час і мінімізувати контакти доволі просто, зібравши свій пакет онлайн та позначивши магазин в Сумах, де можна його отримати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані. Потрібно лише оплатити їх (також це можна зробити онлайн і показати чек в спеціально відведеній зоні магазину). На все це треба не більше п'яти хвилин – швидко, просто, безпечно та зручно!

Наразі в десяти магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, завдяки якому навіть невеличкі черги біля кас не створюватимуться. Йдеться про технологію Scan & Go, що дозволяє за допомогою смартфона відсканувати штрих-коди обраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Потім слід показати консультанту біля виходу з маркету інформацію стосовно оплати. Незабаром компанія планує поширити цю технологію на всі супермаркети найбільшої вітчизняної мережі.

Як інноваційні рішення «АТБ» змінюють торговельну галузь Сумщини, фото-1

Варто зазначити, що скупчення людей біля кас «АТБ» зараз майже немає. Для цього впровадили ще один сервіс – «Єдина черга». Аби запобігти утворенню черг у магазинах, у торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.

«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Всі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу. Зручність і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні поставила собі всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

У торговому залі кожного із супермаркетів мережі, яких сьогодні налічується 1162, все облаштовано зручно для клієнтів. Довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар, щоб дізнатися його вартість. Поки нововведення тестують у п'яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.

Серед цікавих диджитал-рішень компанії – інтелектуальний помічник «АТБОТ», який уже більше року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних нині месенжерах Viber і Telegram, замінивши застарілу паперову книгу скарг і пропозицій. Цей чат-бот здатен вельми оперативно надавати інформацію про асортимент, акції, магазини, вакансії. Аби його запустити, потрібно лише відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку і серйозний крок в диджиталізації українського ритейлу.

Як інноваційні рішення «АТБ» змінюють торговельну галузь Сумщини, фото-2

Багато чого, що в наші дні є нормою для будь-якого супермаркету Сумщини, було протестовано і впроваджено (а часом навіть розроблено) в мережі «АТБ». Цей процес не зупиняється ні на мить. Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія освоює найпередовіші диджитал-рішення в галузі роздрібної торгівлі та вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...