
10:00, 16 грудня 2019 р.
У Сумах презентували бренд і логотип міста
У Сумах під час загальноміських громадських слухань презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип та бренд-бук.
Над брендингом міста п’ять місяців працювали рекламісти РВО «Шоколад». В його ідею покладено тезу про те, що Суми дають можливість бачити важливе та жити важливим. На розробку витратили півмільйона бюджетних гривень.
Разом з брендом розробили й новий шрифт та рекламний слоган. Зокрема, останній складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе».
Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій. За словами розробників, саме з ними асоціюється місто Суми.
Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.
Побачити повну версію бренд-буку міста Суми можна за цим посиланням.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:52
Вчора
15:50
Вчора
ТОП новини
Оголошення
17:36, 3 березня
live comments feed...