На Сумщині відновлено понад 200 свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу

Втрата або пошкодження важливих документів може статися з будь-якою людиною. Особливо це питання актуальне зараз, коли під час повітряних атак рф, українці втрачають свої документи, до прикладу, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів.

Якщо ця неприємна ситуація сталася з вами, не варто хвилюватись. Адже документи на авто швидко відновлюються в сервісних центрах МВС. Лише з початку 2024 року цією послугою у сервісних центрах МВС Сумщини скористались понад 200 громадян. Зокрема, було відновлено  215 свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.

Заступник начальника РСЦ ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Олександр Рибалко нагадує, як отримати цю послугу. Автовласник або уповноважена особа звертається до будь-якого зручного сервісного центру МВС. З собою необхідно взяти пакет документів:

·     паспорт громадянина України, або тимчасова посвідка;

·     ідентифікаційний код;

·     довідку з поліції (якщо свідоцтво було викрадено);

·     довіреність на уповноважену особу.

Нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власник авто отримує в день звернення до сервісного центру МВС. Звертаємо увагу, що експертне дослідження при отриманні цієї послуги не проводиться. Вартість послуги складає 755 грн та комісія банку.

Щоби отримати послугу, громадянам необхідно отримати талон. Його можна отримати через функціонал е-запис та безпосередньо в терміналі у сервісному центрі МВС.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Підписуйтесь на нас у соцмережах:

Telegram https://t.me/sumy0542

Instagram https://www.instagram.com/0542.ua/

Facebook https://www.facebook.com/0542inua