У Сумах субсидіантам рекомендують не накопичувати борги за житлово-комунальні послуги

Всі ми є споживачами житлово-комунальних послуг, які нам повинні надаватись своєчасно та якісно. З іншого боку у нас, як у споживачів даних послуг також є обов’язок своєчасно та в повній мірі розраховуватись за їх надання.

Громадянам, фінансове становище яких не дозволяє сплачувати спожиті комунальні послуги у повному обсязі, надається житлова субсидія. Оформити субсидію можна не тільки перед початком опалювального періоду, а в будь-який час, коли домогосподарству складно оплачувати комунальні послуги.

При цьому, згідно з законодавством, житлова субсидія не призначається за наявності простроченої понад три місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, термін позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 гривень).

Водночас, житлова субсидія призначається в разі наявності заборгованості, якщо укладено договір про реструктуризацію цієї заборгованості. З питання укладення зазначеного договору споживачам потрібно звернутися до постачальника відповідних комунальних послуг. В разі якщо такий договір буде укладено протягом двох місяців від початку опалювального сезону, житлову субсидію буде призначено з початку сезону.

Отже, рекомендуємо мешканцям громади, які мають заборгованість з оплати послуг і не можуть без допомоги держави сплачувати платежі за послуги, розрахуватись з організаціями, що надають такі послуги або укласти договір реструктуризації та звернутися до департаменту з питання призначення житлової субсидії.

Згідно з інформацією банківських установ та надавачів житлово-комунальних послуг громадяни можуть оплатити послуги за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунка, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).

Консультації з питань призначення субсидії надаються за телефонами: 788-888, 050-407-81-99, 050-407-80-02.