Укрзалізниця вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.
Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.
Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований. Тож закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі.
Укрзалізниця вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.
Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.
Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Через велику кількість дзвінків телефонна лінія контактного центру перевантажена, відтак для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка у Facebook та Telegram-канал @UkrzalInfo.
Якщо ви не бачите відповідей на свої запитання на офіційних ресурсах, просимо писати нам у Facebook Messenger.